A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my acyrilic paintings on wood and fabrics, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!

17 Ekim 2011 Pazartesi

BEBEK PİKELERİ



















































































Bir başka bebek pikesi çalışmam daha...




Sevgiler


Babanne




4 yorum:

emelden.blogspot.com dedi ki...

Nasıl muntazam bir işçilik bayıldım.ellerine sağlık...

Yaban Gülü dedi ki...

Emel hanım
Teşekkür ederim. Sevgiler

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Ah ben bu pikelere bayılıyorum zaten.Çok çok güzel yapmışsınız.Elinize, yüreğinize sağlık.Satıyor musunuz acaba? Çok tşk.ler, sevgilerr...

Yaban Gülü dedi ki...

Sevgili PAPİŞ STYLE
İlginize teşekkür ederim. Satış yapmıyorum. Torunlarım için bu pikeleri yaptım.
Sevgiler